ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ

 

 

 

 

 

ΜΕΡΟΣ Δ´ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΣ

 

 

 

 

 

ιγ´)   Χαιρετισμὸς  εἰς ἡμερßδα

 

 ‘’ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ’’

 

Φλþρινα, 17η Δεκεμβρßου 2011

 

 

 

 

 

 

 

 

ΚΕΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ

www.sartzetakis.gr

 

 

 

© Χρστος Α. Σαρτζετκης, γας Σοφας 6, 152 36 Ν. Πεντλη

 

ΑΝΑΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΚΕΙΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΟΣ ΕΠΙΤΡΕΠΕΤΑΙ

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΩΣ ΚΑΙ Μ¼ΝΟΝ ΔΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΝ – ΑΤΟΜΙΚΗΝ ΧΡΗΣΙΝ

ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ Μ¼ΝΟΝ ΜΕΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗΝ ΓΡΑΠΤΗΝ ΑΔΕΙΑΝ ΤΟΥ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΣ

 

 

 

ΧΡΗΣΤΟΥ Α. ΣΑΡΤΖΕΤΑΚΗ

Πρῴην ΠροÝδρου τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατßας

 

^*^*^*^

 

ΧΑΙΡΕΤΙΣΤΗΡΙΟΝ ΜΗΝΥΜΑ

ΕΙΣ ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ «ΟΜΑΔΑΣ 21 ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ - ΘΡΑΚΗΣ» -  ΛΕΣΧΗΣ ΕΙΔΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ Ν. ΦΛΩΡΙΝΗΣ

ΜΕ ΘΕΜΑ

«ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΗΜΕΡΑ»

[ Φλþρινα,  17η  Δεκεμβρßου 2011 ]

^*^*^*^

 

ΝÝα ΠεντÝλη, 16η Δεκεμβρßου 2011.

 

Ἀξιüτιμον Κýριον

Ἀντþνιον Δασκüπουλον,

Πρüεδρον  «ὉμÜδας  21» Μακεδονßας ΘρÜκης,

Τηλεομοιüτυπον 2310. 341 084

Τσιμισκῆ 11,

546 24  Θ ε σ σ α λ ο ν ß κ η ν.

 

Ἀγαπητὲ Κýριε Πρüεδρε,

 

Μὲ ἰδιαßτερη χαρὰ ἔλαβα τὴν πρüσκλησß σας εἰς τὴν διοργανουμÝνην ἀπὸ τὴν « ὉμÜδα 21 Μακεδονßας – ΘρÜκης » σὲ συνεργασßα μὲ τὴν « ΛÝσχη Εἰδικῶν ΔυνÜμεων Ν. Φλþρινας »  ἡμερßδα αὔριον ΣÜββατον 17ην Δεκεμβρßου 2011  στὴν Φλþρινα μὲ θÝμα  «Οἰκονομßα καὶ Ἐθνικὰ ΘÝματα σÞμερα».  

 

 Ἡ χαρÜ μου καὶ ἡ συνακüλουθη συγκßνησßς μου πολλαπλῶς δικαιολογοῦνται. Εἶναι ἀφ’ ἑνüς, ἡ προÝλευσις τῆς προσκλÞσεως ἀπὸ ὅμιλο τῆς γενετεßρας μου Θεσσαλονßκης, διακρινüμενο γιὰ τὶς ἐθνωφελεῖς δραστηριüτητÝς του, μεταξὺ τῶν ὁποßων διαλÜμπει βεβαßως ἡ λαμπρὴ περιοδικὴ ἀνὰ δßμηνον ἔκδοσις τοῦ ‘’Ἑλληνικοῦ Παρατηρητηρßου’’. 

 

Εἶναι ἀφ’ ἑτÝρου, ὁ ἐπιλεγεὶς τüπος τῆς ἐκδηλþσεως, ἡ ἀκριτικÞ μας Φλþρινα. Ὄχι μüνο γιὰ καθαρῶς συναισθηματικοὺς λüγους, ἐξ αἰτßας τοῦ γεγονüτος ὅτι ἀπὸ τὴν περιοχÞ της, τὸ Σκλῆθρο, κατῄγετο ἡ μακαρßτισσα μητÝρα μου. Πολὺ περισσüτερο διüτι ἡ Φλþρινα τὸ ἀξßζει. Καὶ τὸ ἀξßζει, διüτι ἀπὸ τὴν φορὰ ἱστορικῶν γεγονüτων περιÝστη κατὰ τὴν   ἐποχÞ  μας  στὴν  περιωπὴ  τῆς  Μητροπüλεως  τοῦ βορειοδυτικοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἐννοεῖται αὐτοῦ ποὺ στεγÜζεται στὴν θαλπωρὴ τῆς Ἑλληνικῆς μας πατρßδος. Ἡ ἐπεξÞγησις αὐτὴ εἶναι ἀναγκαιοτÜτη, ἀφοῦ καὶ πÝραν τῶν σημερινῶν βορεßων ἑλληνικῶν συνüρων, σὲ ἀρκετὸ βÜθος, διαβιοῦν πληθυσμοὶ συμπαγεῖς μὲ ἐπιστημονικῶς ἐξηκριβωμÝνες βιολογικῶς γενετικὲς ἑλληνικὲς καταβολÝς, ἀνεξαρτÞτως τοῦ ἂν εἴτε διστÜζουν νὰ τὸ δηλþσουν, θýματα αὐτοὶ ἐπὶ μακρὰν σειρὰν δεκαετιῶν βßας καθημερινῆς, κατατρομοκρατÞσεως καὶ ψυχολογικοῦ ἀπὸ τὸν κατÝχοντα καταναγκασμοῦ,  εἴτε διüτι, χωρὶς νὰ φταῖνε, τὴν ἀλÞθεια αὐτὴ κατ’ ἰδßαν ἄτομα τὴν ἀγνοοῦν.  Ἔτσι καὶ προβÜλλει σÞμερα ἡ ΦλþρινÜ μας ὡς ἀδιατßμητος ἀκρογωνιαῖος ἀκρßτας τῆς κρατικῆς ἐθνικῆς μας ὑποστÜσεως. Μὲ ἀξιοσημεßωτη πνευματικὴ καὶ κυρßως πρωτο-ποριακὴ εἰκαστικὴ  παρÜδοσι καὶ παρουσßα καὶ τὴν λειτουργßα σημαντι-κῶν πνευματικῶν ἑστιῶν, ὅπως ὁ λαμπρὸς Φιλεκπαιδευτικὸς Σýλλογος ‘’ἈριστοτÝλης’’,  γÝννημα τῶν πικρῶν ἡμερῶν τῆς κατὰ τὸν δεýτερο παγκüσμιο πüλεμο ἐχθρικῆς τῆς χþρας κατοχῆς, ποὺ πρüβαλε ὡς διαμαρτυρßα τῆς ἀγνῆς ἑλληνικῆς ἀκριτικῆς ψυχῆς καὶ μαζὶ ὡς διατρÜνωσι τῆς βαθυτÜτης πßστεþς της στὰ πεπρωμÝνα τῆς ἑλληνικῆς μας Πατρßδος.  Καὶ βεβαßως πüλι - ἀκρßτας μὲ πολλαπλὲς ἀδιατßμητες ἐθνικὲς ὑπηρεσßες καὶ διακρßσεις, μὲ τελευταßαν ἀπὸ τὶς ἐμφανεῖς τὴν περιþνυμη ΜÜχη τῆς Φλωρßνης τῆς 12ης Φεβρουαρßου 1949, ἡ ὁποßα, μὲ τοὺς ἀγῶνες  καὶ τὶς θυσßες τῶν κατοßκων της καὶ στρατευμÝνων  παιδιῶν τῆς ἙλλÜδος, ἄνοιξε τὸν δρüμο στὴν ὁριστικὴ συντριβὴ ξενοκßνητης σὲ βÜρος τῆς Ýθνικῆς μας ὑποστÜσεως καὶ τοῦ δημοκρατικοῦ μας πολιτεýματος σλαβοκομμουνιστικῆς ἐπιβουλῆς. Δικαιωματικῶς λοιπὸν ἡ ΦλþρινÜ μας ἀξιþνει τὸν πανεθνικὸ σεβασμὸ καὶ τὴν πανελλÞνια μÝριμνα καὶ στοργÞ. Εὐλüγως λοιπὸν χαßρομαι καὶ ἀποτιμῶ προσωπικῶς τὴν διενÝργεια τῆς προκειμÝνης ἡμερßδος τοῦ ὁμßλου σας στὴν Φλþρινα ὡς ὁρατὴ ἔνδειξι ὀφειλομÝνης τιμῆς καὶ ἀγÜπης πρὸς  τὴν πüλιν αὐτὴν καὶ τὴν περιοχÞν της.

 

 Εἶναι ἀκüμη, ἐκ τρßτου, καὶ τὸ ἐπιλεγὲν θÝμα τῆς ἐκδηλþσεως ‘’Οἰκονομßα καὶ Ἐθνικὰ ΘÝματα σÞμερα’’.  Εὐστοχþτερη ἐπιλογὴ θÝματος κατὰ τὶς ἡμÝρες μας δὲν ἠμπορεῖ νὰ νοηθῇ.

 

ΠρÜγματι, τὸ οἰκονομικὸ πρüβλημα ἀπὸ ἀρκετοὺς μῆνες πρωτευüντως συνÝχει τὴν μÝριμνα καὶ τὶς σκÝψεις ὅλου τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, ὁ ὁποῖος καὶ  ἐκλÞθη σὲ δυσθεþρητες θυσßες, ἰδßως ὁ ἄνθρωπος τῆς καθημερινῆς βιοπÜλης καὶ χαμηλῶν εἰσοδημÜτων, μὲ τὸ φÜντασμα μÜλιστα τῆς ἀνεργßας νἀ ἔχῃ ἐξουθενþσει ἢ  νὰ ἀπειλῇ εὐθÝως πÜμ-πολλους.  Κρατικὰ ἐλλεßμματα, ἔστω κατὰ μÝγιστο μÝρος ἀσυγχþρητα, καὶ δανεισμοὶ ἀπὸ ξÝνους, ἔστω ἀνεπιτρÝπτως ἀλüγιστοι, εἶναι μüνον ἡ ἐπιφÜνεια τοῦ προβλÞματος.  Ἡ ὁποßα καὶ ἠθελÞθη ἀπὸ ἐπιβοýλους, ξÝνους καὶ ἐγχωρßους ὑπηρÝτες τους, νὰ ἐμφανισθῇ ὡς ἑλληνικὴ μοναδικüτης, ἀπüρροια δῆθεν συλλογικῆς μας ἀνηθικüτητος,  διαφθορᾶς καὶ  τεμπελιᾶς ! Καßτοι οἱ κακßες αὐτὲς ὄχι στοὺς Ἕλληνες, μὲ τὴν στατιστικῶς διαπιστωμÝνη μεßζονα ἐργατικüτητα μεταξὺ τῶν εὐρω-παúκῶν λαῶν,  ἀλλὰ στὸν μεγαλýτερο βαθμὸ  στοὺς ξÝνους συναντῶνται παγßως καὶ πÜντοτε, ὅπως δεßχνει καὶ ἡ Ἱστορßα τους, μὲ τὶς ληστεῖες καὶ ἐκμεταλλεýσεις, τὶς ἐπιδρομὲς καὶ κατακτÞσεις ἄλλων λαῶν πρὸς ἀνηλεῆ τοῦ πλοýτου των ἀπομýζησι. Καὶ ἀνεπτýχθη σχετικῶς πελωρßα ἐκστρατεßα μὲ λüγους, ἐπισÞμων καὶ μÞ, καὶ κατακλυσμὸ χυδαßων καὶ ὑβριστικῶν δημοσιευμÜτων τοῦ ξÝνου τýπου, ἐγκýρου καὶ περιθωριακοῦ, ἀποβλÝπουσα στὸ νὰ δυσφημισθῇ ἡ Πατρßδα μας καὶ νὰ παρασταθῇ ὡς γενεσιουργὸς οἰκονομικῆς κρßσεως στὴν Εýρωζþνη, καßτοι ἡ συμμετοχὴ τῆς οἰκονομßας μας σ’αὐτὴν περιορßζεται μüλις στὸ 2 %.  Καὶ ἐπειδÞ, κατὰ τὴν λαúκὴ σοφßα,  στὴν ἀναμπουμποýλα ὁ λýκος χαßρεται, ὠργßασαν ἐν τῷ μεταξὺ οἱ καλοýμενες ‘’ἀγορÝς’’, δηλαδὴ τü, στὰ χÝρια ἐλαχßστων,  διεθνὲς κεφÜλαιο τῶν πολυεθνικῶν ἑταιρειῶν, ποὺ οὔτε πατρßδα οὔτε συνεßδησι ἀνθρωπιᾶς ἔχουν, σὲ κερδοσκοπικὰ ἐγχειρÞματα πρωτüγονης καὶ πρωτüγνωρης κακοποιοῦ ἐμβελεßας.  Ἔστι, ὅμως, δßκης ὀφθαλμüς, ὅς τὰ πÜνθ’ ὁρᾷ, κατὰ τὸ παλαιὸν ἐκεῖνο.  Καὶ δὲν ἄργησε νὰ ἀναφανῇ ξεκÜθαρη ἡ ἀλÞθεια.  Ἤδη ἀνομολογεῖται, ὅτι ὅλες οἱ εὐρωπαúκὲς χῶρες, ἄλλη πολý, ἄλλη ὀλßγο, μαστßζονται  ἀπὸ πρωτοφανῆ οἰκονομικὴ κρßσι, λüγῳ χρηματοπιστωτικῶν ἀδυναμιῶν, συγκροτÞσεως καὶ λειτουργßας τοῦ ὅλου συστÞματος. Κρßσι, ἡ ὁποßα καὶ κυβερνÞσεις ἀνατρÝπει ἢ διασαλεýει σὲ κατ’ἰδßαν χῶρες, μὲ ἀπειλοýμενο καὶ αὐτὸ τὸ μἐλλον τῆς Εὐρωζþνης, ἀκüμη δὲ καὶ αὐτῆς τῆς Εὐρωπαúκῆς στὸ σýνολü της Ἑνþσεως. Ἄλλοι λοιπὸν εἶναι, παρὰ καὶ τὰ ἰδικÜ μας λÜθη,  οἱ ὑπαßτιοι τοῦ ἐνσκÞψαντος κακοῦ καὶ ὄχι ἡ Πατρßδα μας. Ἁπλῶς ἡ ἙλλÜδα μας μὲ τὰ πρῶτα ἐμφανῆ τῆς κρßσεως σημεῖα ἐστοχοποιÞθη, ἀδýνατη αὐτÞ,  ὡς ὑπαιτßα ἀνομημÜ-των ἄλλων, μεγÜλων καὶ ἰσχυρῶν.

 

Ἄνω, λοιπüν, σχῶμεν τὰς καρδßας. Ὄχι, δὲν φταῖμε !  Καὶ θὰ ἐπιβιþσουμε. Στὴν ἀδιÜκοπη ροὴ χιλιετηρßδων τοῦ Ἑλληνισμοῦ ἀντιμετωπßσαμε συμφορὲς καὶ δυσχÝρειες κατὰ πολὺ μεγαλýτερες καὶ τὶς ὑπερÝβημεν. Ἔτσι καὶ τþρα.  Νικητὲς θὰ ἐξÝλθουμε καὶ ἀπὸ τὴν παροῦσα δοκιμασßα. Ἀρκεῖ βÝβαια νὰ ἐργασθοῦμε, - καὶ θὰ τὸ κÜνουμε, - μὲ σýνεσι καὶ περßσκεψι.  Περßσκεψι, ποὺ προûποθÝτει, ἀλλὰ καὶ ἐνÝχει ἀδιÜκοπη ἐγρÞγορσι γιὰ τὴν παραφυλακὴ τῶν ἐθνικῶν μας συμφερüντων.  Διüτι οἱ καιροὶ δὲν εἶναι χαρωποß, στὴν δὲ διεθνῆ ζωὴ κυριαρχεῖ μᾶλλον περισσüτερο ἡ διβουλßα, διπροσωπßα καὶ ἐθελοκακßα μὲ ἐπιστÝγασμα τὴν στυγνὴ ἰδιωφÝλεια καὶ τὸ ἀδßστακτο συμφÝρον, παρὰ ἡ εὐθýτης, ἡ δικαιοσýνη καὶ ἡ ἀλÞθεια. Καὶ ἔχουμε καὶ πρüσφατα παραδεßγματα καταπατÞσεως εἰς βÜρος μας ἢ καὶ ἀδιÜντροπης ἐπιβουλῆς στοιχειωδῶν δικαιωμÜτων τῆς ἐθνικῆς μας κοινüτητος, ὅπως συμβαßνῃ π.χ. μὲ τὴν τουρκικὴ εἰσβολὴ καὶ ἐπὶ δεκαετßες τþρα συνεχιζομÝνη ἐξωφθÜλμως παρÜνομη κατοχὴ τοῦ 40 % περßπου τῆς μαρτυρικῆς μας Κýπρου, παρὰ τὴν ὑποκριτικὴ μüνον, χωρὶς συνÝπειες, καταδßκη τῶν ἁρμοδßων ὀργÜνων τῆς διεθνοῦς κοινüτητος (Ο.Η.Ε. καὶ Συμβουλßου Ἀσφαλεßας)·  ἢ μὲ τὴν ἐξοργιστικὴ ἀπßστευτη κωμῳδßα ὑποβοηθÞσεως ἀπὸ διεθνεῖς παρÜγοντες τῆς θρασυτÜτης ἐπιβουλῆς εἰς βÜρος τῆς ἐδαφικῆς καὶ ἐθνικῆς μας ἀκεραιüτητος ἀπὸ βορεßους γεßτονÝς μας, κοινοὺς ἀπατεῶνες μὲ τὴν καταγÝλαστη οἰκειοποßησι τοῦ μüνον καὶ ἀποκλειστικῶς ἑλληνικοῦ ὀνüματος τῆς Μακεδονßας, τῆς ἑλληνικῆς ἱστορßας της καὶ τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ της.  Ἡ δὲ ἔντονη προσοχὴ καὶ σταθερὴ ἐπαγρýπνισις γιὰ τὰ ἐθνικÜ μας θÝματα ἐπιβÜλλεται ἰδιαιτÝρως τþρα, ποὺ ἀντιμετωπßζουμε τὶς παραπÜνω δυσχÝρειες, ἀφοῦ συνÞθως στιγμὲς ἀδυναμßας ἐκμεταλ-λεýονται οἱ ἐπßβουλοι γιὰ νὰ ἐπιπÝσουν στὸν στüχο τους.

 

Ὀρθüτατα λοιπὸν ἡ προκειμÝνη Ἡμερßδα σας δὲν ἐξαντλεῖται στὸ ἐπßκαιρο πρüβλημα τῆς οἰκονομßας, ἀλλὰ ἐκτεßνεται συμπλεκτικῶς καὶ στὰ ἐθνικÜ μας θÝματα.  Μὲ τὸν τρüπον αὐτὸν κωφεýσατε καὶ στὶς ὕποπτες φωνὲς ὅσων διατεßνονται, ὅτι τὰ ἐθνικὰ θÝματα δὲν θὰ πρÝπει νὰ συζητοῦνται, καὶ μÜλιστα νὰ γßνωνται ἀντικεßμενον δημοσßων ἢ πολιτικῶν ἀντιπαραθÝσεων στὸ ἐσωτερικὸ τῆς χþρας, διüτι κÜτι τÝτοιο μὲ τὶς ἀντιθÝσεις, ποὺ ἐνδεχομÝνως θὰ προκýψουν, δῆθεν μüνον βλÜβη ἠμπορεῖ νὰ προκαλÝσῃ σ’αὐτÜ.  Τὶ κρýβεται κÜτω ἀπὸ τὶς ‘’νουθεσßες’’   αὐτÝς ;  Βεβαßως μüνον ἡ ἐπιδßωξις νὰ ἀποξενωθῇ ἡ ἐθνικÞ μας κοινüτης ἀπὸ κÜθε ἐνημÝρωσιν ἐπὶ τῶν ἐθνικῶν μας θεμÜτων, ὥστε νὰ ἀδυνατῇ νὰ σκεφθῇ καὶ νὰ ἐκφÝρῃ ὁποιαδÞποτε κρßσι ἐπ’ αὐτῶν. Ὡς νὰ ἐπρüκειτο περὶ πεδßου ἐκτὸς τῆς λαúκῆς, τῆς ἐθνικῆς μας κυριαρχßας !  Μὲ ἀποτÝ-λεσμα, τὰ ἐθνικÜ μας θÝματα ἀπὸ ἄλλους, ξÝνους πρὸς τὴν ἐθνικὴ λαúκὴ σκÝψι, νὰ ἀποφασßζωνται, δηλαδÞ, μὲ πιὸ συγκεκριμÝνα λüγια, αὐτὴ τὴν ἐθνικὴ μας ἐπιβßωσι καὶ ἐδαφικὴ ὑπüστασι ξÝνοι νὰ καθορßζουν.  Αὐτὸ ἐπιθυμοῦν καὶ ἐπιδιþκουν οἱ ἐπßβουλοι μὲ τοὺς σκοτεινοὺς σχεδιασμοýς των.

 

Αὐτὰ γενικῶς.  Ἐπειδὴ ὅμως ἡ Ἡμερßδα σας γßνεται στὴν ΦλþρινÜ μας, ἄμεσο στüχο, ὅπως ὅλη ἡ Μακεδονßα μας, ἄλλοτε βουλγαρικῆς, στὴ συνÝχεια σλαβοκομμουνιστικῆς, καὶ τþρα σλαβικῆς ἐπιβουλῆς, στὴν ὁποßα μÜλιστα ἀπὸ Ýκδικητικὴ μανßα ἀδιÜντροπα πρωτοστατοῦν ἐθνοπροδüτες φυγÜδες, κομμουνιστοσυμμορßτες τῆς περιüδου 1946-1949, καὶ ἀπüγονοß τους,  περιορßζομαι νὰ τονßσω πρὸς τοὺς ἐπιβοýλους γεßτονες μιὰ ἀλÞθεια, ποὺ καὶ στὸ παρελθὸν ἐξÝφερα : « Ὅσοι  θÝλουν νὰ ὀνομÜζωνται ‘’Μακεδüνες’’  καὶ ἡ χþρα των ‘’Μακεδονßα’’,  ἀνÞκουν δικαιωματικῶς εἰς τὴν ἙλλÜδα. Καὶ θὰ πρÝπει νὰ ζητÞσουν τὴν ἔνταξß τους σ’ αὐτÞν. Ἀφοῦ ἡ Μακεδονßα ἱστορικῶς, ἐθνολογικῶς, γλωσσολογικῶς, ὅπως καὶ μὲ τὰ ἀρχαιüθεν σῳζþμενα μνημεῖα της καὶ λßθους φθεγγομÝνους τὸ διαλαλῇ, εἶναι μüνον ἙλληνικÞ.  Καὶ δὲν θὰ πρÝπει νὰ ἀποκλεßσουν, ὅταν ἔλθουν οἱ κατÜλληλοι καιροß, ἡ ἴδια ἡ ἙλλÜς, καθοδηγουμÝνη ἀπὸ ἐμπνευσμÝνους, συνετοὺς ὁραματιστὲς ἩγÝτες, νὰ ἐπιδιþξῃ αὐτὴ τὴν περιÝλευσι στὶς ἀγκÜλες της ὅλων τῶν ἀληθινῶν Μακεδüνων καὶ τῶν τüπων, ὅπου τþρα διαβιοῦν ».

 

Νοερῶς σκýβω καὶ φιλῶ τὸ χῶμα τῆς μαρτυρικῆς μητρογονικῆς μου γῆς. Καὶ εὔχομαι στὴν διεξαγομÝνη σ’αὐτὸ Ἡμερßδα σας τὴν ἀναμενομÝνη λαμπρὴ ἐπιτυχßα της.

 

Μὲ φιλικοὺς χαιρετισμοýς,

 

Χρῆστος Α. ΣαρτζετÜκης

 

(Ἁγßας Σοφßας 6,  152 36  ΝÝα ΠεντÝλη Ἀττικῆς -  www.sartzetakis.gr)